La mijlocul anului trecut, Primăria municipiului Sfântu Gheorghe a anunțat că dorește să mărească numărul angajaților din cadrul instituției. Astfel, un număr de 57 de posturi au fost scoase la concurs, iar aproape jumătate dintre acestea au fost deja ocupate.
Printre compartimentele pentru care Municipalitatea a semnat contracte de angajare, până la ora actuală, se numără: Compartimentul de control și inspecție fiscală (1 angajat); Biroul locativ (1 angajat); Compartimentul regim evidență (1 angajat); Serviciul buget și administrativ (1 angajat); Compartimentul de emitere a autorizațiilor/desființare (1 angajat); Compartimentul de constatare, impunere, control – persoane fizice (1 angajat); Compartimentul pentru autorizarea activității de transport public local (1 angajat); Serviciul de contabilitate (1 angajat); Biroul de evidență și evaluare a patrimoniului (1 angajat); Compartimentul juridic (2 angajați); Compartimentul proiecte, programe (2 angajați); Centrul de arte plastice (2 angajați); Compartimentul mass-media (2 angajați); Serviciul de gospodărire a domeniului public (5 angajați); Compartimentul regim evidență (1 angajat); Biroul pentru învățământ, cultură, informatică (1 angajat); și Biroul pentru monitorizarea societăților comerciale (1 angajat).
Alte peste 30 de posturi așteaptă să fie ocupate
Conform datelor puse la dispoziție de către reprezentanții Biroului de imagine din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, aproape jumătate dintre posturile scoase la concurs așteaptă încă să fie ocupate. Printre acestea se numără: 2 posturi în cadrul Compartimentului de achiziții publice; 3 posturi în cadrul Compartimentului de emitere a autorizațiilor/desființare; 3 în cadrul Serviciului de contabilitate; 4 la Compartimentul juridic; 1 post la Direcția tehnică; 4 la Biroul de monitorizare a societăților comerciale; 1 post în cadrul Serviciului de avizare și emitere a certificatelor de urbanism; 5 posturi în cadrul Compartimentului de gospodărire a domeniului public; câte un post la Serviciul de relații publice, informatică și registratură; Compartimentul de control și inspecție fiscală; Biroul de dezvoltare, investiții și Serviciul buget și administrativ.
Salarii cuprinse între 1.250 și 3.500 de lei
„Vorbim despre salarii între 1.250 și peste 3.500 de lei, salarii brute de încadrare dar acestea, în funcție de vechime și de pregătire, evident pot fi mai mari. Am speranța că anul acesta și la nivelul Guvernului se vor lua decizii de majorare a salariilor din Administrația publică locală, practic vor fi mai atractive aceste posturi.” – declara la mijlocul anului trecut primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Antal Arpad.
Ioana Ardeleanu