Covăsnenii cu spirit antreprenorial, care doresc să-şi optimizeze abilităţile manageriale, sunt invitaţi de Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri (FNMT) să se înscrie în Programul e-Learning de educaţie managerială şi consultanţă pentru întreprinzătorii din sectorul turistic, desfăşurat în cadrul programului naţional strategic:”Întreprinzători în turism, pensiuni în România”.
Cei care doresc să urmeze aceste cursuri ar trebui să se grăbească, termenul limită de înscriere fiind 15 ianuarie 2012. La acea dată vor fi selectaţi doar 500 actuali sau viitori întreprinzători în turism, care vor beneficia în mod gratuit de cursurile oferite prin acest program.
Programul e-Learning de educaţie managerială şi consultanţă presupune parcurgerea a 5 module de curs: Management Turistic, Plan de afacere – Cerere de finanţare, Marketing şi Promovare, Management Financiar, IT&C. Acestea pot fi accesate oriunde şi oricând prin intermediul internetului. Pe site-ul proiectului: www.intreprinzatorturism.ro, participanţii vor găsi platforma e-learning.
Programul se va desfăşura pe o perioadă de nouă luni, începând din februarie 2012. Potrivit organizatorilor, absolvirea programului de educaţie managerială şi consultanţă se va face prin promovarea testelelor online aferente celor 5 discipline şi realizarea unui proiect aplicativ pentru rezolvarea unei probleme întâmpinate în iniţierea sau dezvoltarea afacerii proprii. Diploma obţinută la absolvire va avea certificarea Fundaţiei Naţionale a Tinerilor Manageri, Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural şi a Asociación Agraria de Jóvenes Agricultores – ASAJA Spania.
O parte a cursanţilor au şansa de a participa la un schimb de experienţă în Spania
„Printre numeroasele beneficii studierii prin e-Learning menţionăm: utilizarea unor cursuri dinamice, interactive şi intuitive, cu posibilitatea autoevaluării permanente, comoditatea şi uşurinţa în învăţare, cu posibilitatea personalizării învăţării; studiul în ritmul propriu al cursantului, fără instructor, accesarea cursului oricand si de oriunde, prin intermediul internetului. Ca beneficiu suplimentar, conform parteneriatului în proiect cu ASAJA Spania, 100 de cursanţi înscrişi în proiect vor fi selecţionaţi conform unei proceduri prestabilite pentru a participa la Programul de schimb de experienţă în Spania, în perioada august – octombrie 2012. Acest program constă în vizitarea unor afaceri turistice de succes şi acces la bune practici europene”, precizează organizatorii.
Cei care doresc să se înscrie pot face acest lucru prin transmiterea unei scrisori de intenţie, împreună cu CV-ul solicitantului, către unul din consultanţii din regiunea aferentă (datele de contact ale acestora sunt disponibile pe siteul proiectului www.intreprinzatorturism.ro, la secţiunea „contact”), sau prin completarea Formularului electronic de pe site-ul proiectului www.intreprinzatorturism.ro, disponibil la secţiunea “Înscrie-te”.
Ana Alina Costache