În prag de sărbători, Lidl România a iniţiat o campanie socială prin care îşi propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România. Sumele de bani obţinute vor fi direcţionate către organizaţia “Salvaţi Copiii“ şi vor fi folosite pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii asistaţi din centrele organizaţiei.
Campania, intitulată “Zâmbet de copil” debutează cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun » care se desfăşoară în perioada 12- 31.12.2011, în magazinele Lidl din toată ţara. Astfel, toţi clienţii Lidl care vor dona minim 5 lei vor primi o felicitare desenată de copiii din centrele educaţionale ce vor beneficia de o masă zilnică în urma banilor colectaţi. Donaţiile se pot face în urnele aflate la casele de marcat.
Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvaţi Copiii susţine combaterea sărăciei în rândul copiilor.
Conform ultimelor statistici, România este ţara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 33% – conform Eurostat (2008). UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută.
Ana Alina Costache