Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe aşteaptă proiecte de idei de logo pentru ediţia a XXV-a a Zilelor Sfântu Gheorghe.
. . Anul acesta, serbarea oraşului ajunge la cea de-a 25-a ediţie, ocazie cu care municipalitatea anunţă apel de creare logo. Tema centrală a logo-ului este cavalerul Sfântu Gheorghe învingând balaurul. Designerul poate interpreta liber această temă a celei mai cunoscute legende a Sfântului Gheorghe, păstrând în același timp mesajul inițial. În timp ce în ultimii ani la baza logo-ului Zilelor Sfântu Gheorghe a stat figura jucăuşului Süsü (un mic balaur), cu ocazia ediţiei a 25-a sunt aşteptate propuneri de logo mai clasice.
Logoul trebuie să se realizeze cu inscripţii în limba maghiară, română, româno-maghiară, român-englez-maghiar (1–Szent György Napok, 2–Zilele Sfântu Gheorghe, 3– Zilele Sfântu Gheorghe, Szent György Napok, 4– Zilele Sfântu Gheorghe, Szent György Napok, Saint George Days). Varianta conținând numărul 25 trebuie, de asemenea, predată, deci proiectele trebuie să conține proiectul de logo cu inscripția Zilele Sfântu Gheorghe, respectiv varianta jubiliară de 25 de ani.
Pentru realizarea siglei sunt următoarele cerințe: utilizarea subtilă a simbolurilor, cu caracter distinctiv, minimalist, aspect elegant și clasic, uşor de recunoscut şi de reţinut. Sigla trebuie să se preteze atât pe suprafeţe on-line cât şi tipărite, fiind posibil de utilizat şi în variantă monocrom.
Logo-ul va fi ales de Biroul de Imagine şi Comunicare al Primăriei. Valoarea creării de logo şi a regulilor de utilizare a acestuia este de 3500 lei (care conţine TVA). Un participant are dreptul de a preda cel mult 3 (trei) proiecte de logo. Regulire de utilizare trebuie să se referă la următoarele: utilizarea color a logo-ului, utilizarea logo-ului în variantă monocrom, coduri de culoare (cmyk, rgb), utilizare pe suprafeţe de grafică color, font-uri (tipul de caractere utilizate în logo, tipul de caractere utilizate în texte).
Termenul limită de predare a logo-urilor, la adresa [email protected], este 5 martie 2016, sâmbătă dimineața, până la ora 10. Întrebări de clarificare în legătură cu apelul publicat pot fi trimise la aceeași adresă de mail, răspunsurile urmând să fie publicate şi pe site-ul www.sepsi.ro, în secțiunea apelului prezent. Proiectele de logo și regulire de utilizare trebuie predate în format pdf, mărimea A4, dar şi în format jpg (300 dpi). Sunt acceptate propuneri de logo doar din partea persoanelor juridice din domeniu.
Anunţarea rezultatelor va avea loc în data de 7 martie 2016, ora 12.00. În caz de nevoie, după depunerea proiectelor de logo, Biroul de Comunicare şi Imagine al Primăriei poate chema designerii la consultări, şi poate solicita modificări în proiectul de logo. Primăria își rezervă dreptul de a nu alege nici un logo câștigător.