Cele două pârti de schi de la Şugaş Băi au fost suprapopulate zilele acestea, odată cu căderea primelor ninsori mai serioase. 

Staţiunea a fost atât de vizitată de împătimiţii sporturilor de iarnă, încât pentru a putea ajunge la pârtii, maşinile erau parcate la o distanţă de 1,5 kilometri. Chiar dacă administratorul Bazei de Agrement şi Sport, Nagy Zoltan, nu ne-a putut oferi o cifră exactă care să reflecte numărul real al celor care au schiat la Şugaş Băi, acesta a confirmat că într-adevăr numărul iubitorilor de zăpadă a fost foarte mare, la fel ca în fiecare an. „Când e zăpadă sunt şi vizitatori. Şi în anii precedenţi am avut zăpadă,  şi a fost foarte bine. (…) Am băgat şi tunurile de zăpadă”, a spus Nagy Zoltan.

Pentru ca  turiștii  să se simtă şi mai bine pe meleagurile covăsnene, începând din acest sezon  Consiliul Local Sfântu Gheorghe a impementat o nouă reglementare ce vizează accesul pe pârtii al copiilor cu înălţimea de până la 1,30 m. Potrivit consilierului local Miklos Zoltan, în urma solicitărilor venite din partea părinţilor, s-au montat porţi de acces pentru copiii care au o înălţime sub cea menţionată, pentru ca aceştia să poată folosi pârtiile în mod gratuit.

Pârtiile de la Şugaş Băi şi Covasna promovate prin i-Tour 2015

Un număr de 48 de domenii schiabile din ţară, printre care cele două pârtii din staţiunile Covasna şi Şugaş Băi, vor fi promovate în cea de-a cincea ediţie a proiectului naţional de informare şi promovare turistică „i-Tour” iniţiat de Groove Hour şi Ciuc Premium.

„i-Tour” este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour, care oferă pliante cu informaţii turistice gratuite turiştilor din 16 judeţe din ţară, site-ul www.i-tour.ro . . , o hartă interactivă ce prezintă toate domeniile schiabile din România şi o pagină de facebook dedicată proiectului: www.facebook.com/itour.ro, potrivit informaţiilor oferite de pagina oficială. Începând cu anul 2009 programul s-a extins la nivel naţional, numărând peste 600 de puncte de informare turistică atât pe litoral, cât şi în Delta Dunării, în zonele montane sau în reşedinţele de judeţ, producând peste 2.000.000 de pliante de informare turistică gratuite de la începutul proiectului.

Maricela Dan

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail