Din cauza mai multor cazuri de COVID-19 în rândul angajaţilor, serviciile de relaţii cu clienții sunt limitate la Direcția de Asistență Socială a Primăriei Sfântu Gheorghe.
Pentru că mai mulți angajaţi au fost confirmaţi pozitiv cu noul coronavirus, serviciul pentru clienți este limitat, dar operațional. Beneficiarii pot depune în zilele lucrătoare între orele 9:00-13:00 documentele necesare pentru ajutoare de urgenţă, indemnizație familială, ajutor pentru persoanele cu dizabilități, ajutor de încălzire etc.
Direcția de Asistență Socială a suspendat munca de teren, pregătirea studiilor de caz și primirea solicitărilor de documente non-urgente.
Primăria Sfântu Gheorghe a dezinfectat clădirea Direcției de Asistență Socială de pe strada Erege, iar în instituție lucrează doar personalul cu teste negative, în conformitate cu toate reglementările obligatorii de sănătate și siguranță.
Municipalitatea recomandă locuitorilor să se adreseze mai întâi telefonic personalului Direcției de Asistență Socială înainte de a merge personal pentru a depune documentele necesare. Puteți obţine informaţii la numărul 0267 312 111.
www.sfantugheorgheinfo.ro