În contextul actual, al permanentei preocupări pentru gestionarea cât mai eficientă a timpului, comerțul online câștigă din ce în ce mai mult teren. Ca o consecință firească, antreprenorii se orientează spre afaceri din acest domeniu, iar printre cele mai atrăgătoare sunt cele desfășurate pe platforma Amazon. Avantajele vehiculate de cei care au reușit în acest domeniu – gestionarea facilă a afacerii, cu ajutorul unui computer, precum și nivelul redus al investiției inițiale atrag tot mai mulți aspiranți la statutul de vânzător pe această platformă.
Dar succesul nu depinde doar de identificarea nișei de piață și corelarea cererii existente pe piața din USA cu un produs accesibil, provenit preoponderent din China, cum ar putea părea la o primă vedere.
Un rol determinant  în asigurarea succesului și evitarea riscurilor pentru cel ce demarează o astfel de afacere, îl joacă deținerea know-how-ului.
Adina Diana Roman și Peter Lazea sunt un cuplu de antreprenori din Brașov, care au pornit o astfel de afacere în urmă cu trei ani, urmând un curs care se numește Amazing Selling Machine (ASM). Acum înregistrează un rulaj anual de 1,5 milioane de dolari, iar timpul alocat zilnic administrării acestui business le permite să ducă o viață normală și să se dedice educării celor doi copii.
„Este foarte importantă educația financiară. Când începi o afacere, indiferent de ce tip este, trebuie să înveți să-ți controlezi emoțiile, să știi cum să lucrezi cu banii. În lipsa unei educații este foarte greu sa faci față lumii antreprenoriale”, explică Peter Lazea, antreprenor pe platforma Amazon și inițiator al grupului „The Culture of Achievement”.
” În afacerile online, lucrurile se schimbă rapid, uneori de la o zi la alta. Ca să reușești să atragi clienți, pe Amazon, trebuie in primul rând să lucrezi la imaginea produsului și a brandului tău, să arate cât mai bine”, dezvăluie Adina Roman.
„De asemenea, pentru că pe această platformă sistemul de reviews este foarte important, am perfecționat serviciul de suport clienți (customer service), pentru a ne asigura un procent cât mai ridicat de satisfacție a clientului. De rest se ocupă Amazon, inclusiv de promovare, dar este recomandată afilierea la comunitățile de antreprenori, care se ghidează după principii și valori comune” precizează Adina Roman.

 

Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail