Primarul orașului Întorsura Buzăului aduce la cunoștință publică proiectul de hotărâre privind aprobarea reorganizării aparatului de specialitate al primarului și al seviciilor publice din subordinea Consiliului Local Întorsura Buzăului, ca urmare a solicitării scrise din date de 06.03.2024 a Sindicatului din Administrația Publică Locală Zona Întorsura Buzăului.
Evenimentul va avea are loc la data de 18.03.2024, ora 14.00, în sala de ședinte a Consiliului Local Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, etaj II, județul Covasna.
Documentația aferentă poate fi consultată pe pagina de internet: www.intorsura.info secțiunea proiecte de hotărâri https://intorsurabuzaului.cityon.ro/MonitorulOficialLocal/RegistruProiecte sau la sediul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna.
Proiectul de hotărâre se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Textul complet al proiectului de hotărâre poate fi consultat la Primăria orașului Întorsura Buzăului, cu sediul în orașul Întorsura Buzăului, str.Mihai Viteazul nr.173, județul Covasna și pe pagina de web: www.intorsura.info
Proiectul de de hotărâre se supune adoptării în procedură de urgență în temeiul prevederilor art.7 alin.13 din Legea nr.52/2003.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii exprimate în scris, ale persoanelor interesate, conținând numele și prenumele, domiciliul și nr. de telefon al semnatarului, se vor depune la Compartimentul relații cu publicul din cadrul Primăriei orașului Întorsura Buzăului, până la data de18.03.2024.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0267370337, e-mail: primă[email protected], persoană de contact: Aldea Lauriana Elena.