Consiliul local a aprobat în cadrul unei ședințe ordinare încheierea unui contract de asociere între Municipalitate şi Fundaţia Comunitară Covasna, în vederea sprijinirii campaniei de promovare a firmelor și produselor locale.
Campania „Produs/firmă covăsneană” a fost inițiată de către Fundația Comunitară Covasna, în vederea editării unui catalog cu produse / servicii locale în perioada mai-noiembrie 2017, și vizează conștientizarea populației asupra valorilor locale și încurajarea colaborării dintre firmele, producătorii covăsneni și cumpărători. Scopul campaniei este de a scoate în evidență produsele și serviciile locale, și de a atrage atenția asupra varietății acestora, și a efectului pe care îl exercită asupra economiei locale.
Potrivit viceprimarului municipiului Sfântu Gheorghe, Toth-Birtan Csaba, în vederea susținerii campaniei, până în luna octombrie a acestui an Primăria va pune la dispoziția Fundației Comunitare Covasna două panouri publicitare uriașe (casete luminoase), amplasate la intersecția dintre străzile Ciucului și Lunca Oltului, respectiv la sensul giratoriu aflat la intersecția străzilor 1 Decembrie 1918 și Lt. Păiș David; dar și alte patru panouri de tip „City Light”, fiecare în dimensiune de 1700 x 1200, aflate în zona magazinului Șugaș din municipiu.
De asemenea, pe durata campaniei, pentru ca cetățenii să poată distinge cu ușurință produsele și serviciile locale, vor fi utilizate simboluri de culoare roșie și albastră, atât pentru produsele și magazinele locale, cât și pentru firme.
Ioana Ardeleanu
Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail