În luna septembrie a anului 2017, administrația orașului Sfântu Gheorghe a decis prelungirea programului pentru public, astfel cetățenii beneficiază de program extins pentru a rezolva problemele pe care le întâmpină.
La acea vreme, autoritățile locale afirmau că decizia a fost luată pentru a crește eficiența activității administrației locale, iar una dintre soluțiile adoptate este prelungirea programului de lucru cu publicul.
Cu toate acestea, după mai bine de un an, Primăria Municipiului Sfântu Gheorghe a transmit printr-un comunicat de presă că foarte mulți cetățeni n-au aflat despre acest demers. Potrivit comunicatului, în urma unor sondaje organizate pe paginile de Facebook ale primăriei, la care au participat câteva sute de persoane, 47% dintre votanții de pe pagina în limba română, au firmat că nu știau de această modificare, iar pe pagina în limba maghiară, numărul acestora era de 60%.
Instituțiile care și-au prelungit programul cu publicul sunt: Direcţia de Finanțe Publice Municipale, Serviciul Comunitar de Evidență a Persoanelor, Compartimentul de Relații cu Publicul, Informaţii, Registratură dar şi Compartimentul de Stare Civilă care sunt deschise publicului în fiecare zi de luni până joi, între orele 8:00 – 18:00, iar vineri, între orele 8:00 – 14:00.
În comunicatul emis de primărie se arată că toate instituțiile enumerate mai sus, în special birourile de program cu publicul, au pauză în zilele de luni până joi, între orele 13:30 – 14:00, exceptând Direcţia de Finanţe Publice Municipale, a cărui program este continuu.
Cosmin Teodor IOSUB
Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail