In business firmele mari si de succes ofera un exemplu bun pentru firmele mai mici si in dezvoltare, de aceea aproape in orice industrie si in orice nisa de business, studiul si analiza permanenta a competitiei directe sau indirecte, a liderilor de piata, poate aduce cu sine repere valoroase, cu care afacerea poate sa se dezvolte.
Cand vine vorba despre materialele promotionale, in fiecare sfarsit si inceput de an, aproape toate firmele mari fructifica la maximum potentialul pe care il au, asta deoarece departamentele de marketing sunt constiente ca au prilejul perfect de a puncta in raportul pe care il are brandul cu clientii finali, consumatorii, clientii, furnizorii, dupa caz. Am analizat felul in care isi personalizeaza agendele in Romania branduri mari, bine cunoscute la nivel national sau international.
Agende personalizate cu broderie
Firmele cu capital romanesc, sau cele care produc sub sloganul “made in Romania” au optiunea legitima de a apela la motive romanesti, si este exemplul firmelor Vrancart, Adige, Holcim si Baumit, care au ales personalizarea agendelor prin broderie. Aceasta metoda de personalizare ofera o nota de unicitate, intrucat nu gasim in fiecare zi agende brodate. Din punct de vedere tactil, suprafata brodata pe aceste agende ofera un la atingere o senzatia puternica si placuta.
Optiunea numarul 1 pentru rafinament o reprezinta agendele din piele
Firmele Heidi, JDE au ales sa transmita celor care poarta agendele personalizate o nota de rafinament si eleganta, si pentru aceasta misiune au fost considerate ca fiind cele mai potrivite agendele din piele, ornamentate cu buzunare, cu sisteme de inchidere si prindere pixuri de tipul handmade. Printr-o imprimare folio sau timbru sec de tipul fir de aur agendele au capatat o stralucire speciala.
Industria auto alege piele PU sau piele naturala cu efecte speciale
Cand tii in mana o agenda a unui brand din industria auto, in acel moment, nici mai mult nici mai putin, trebuie sa simti ca agenda are motor si ca sub coperta de piele aceasta agenda vibreaza in propriul ritm. Ford, BMW sunt exemple de agende din piele naturala sau PU care transmit foarte bine mesajul. Prin personalizarea cantului se transmite finetea de contur, atentia la detalii iar prin efectele imprimarii pe coperta se pune sigiliul unui eveniment festiv.
Detalii care fac diferenta
Firmele a caror strategie orbiteaza in jurul ideii centrale ca diferenta se afla in detalii, aleg in acelasi spirit, ca detaliile sa faca diferenta, si personalizeaza agendele prin anumite elemente fine, cum ar fi etichete metalice sau de rasina, efecte de gravura sau efecte de textura mai putin intalnite. Este cazul agendelor MAN, Proplan sau Dr. Marinescu, care se vad mai jos.
Fantezie in aproape pentru orice industrie
Numitorul comun pentru brandurile mari, in materie de personalizarea agendelor, il reprezinta cuvantul fantezie. Cand exista posibilitati si oamenii potriviti, atunci in fiecare sfarsit/inceput de an se pot naste proiecte cu adevarat speciale, indiferent de industrie.
UNIKA sursa de inspiratie
Desi retelele de social media reprezinta surse infinite de inspiratie, pentru aceasta sinteza am consultat portofoliul firmei UNIKA –probabil cel mai mare furnizor de agende din Romania, la sectiunea de agende speciale: https://www.unika.com.ro/proiecte_speciale_agende_1.hts
Exemplele de mai sus sunt proiecte complete, in care UNIKA a fabricat agenda, ca bloc in sine, urmand apoi procesul de personalizare pana la forma finita, asa cum se vede in fotografii, intreg procesul fiind descris de Nina TUDOR, CEO UNIKA, ca fiind “din pasiunea pentru arta frumosului”.
Vrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mail